dilluns, 18 de maig del 2015

Video Itàlia




En aquest projecte, hem creat dos vídeos sobre viatge a Itàlia. Ho hem fet amb dos pàgines webs:

  • Animoto: és una aplicació online que et permet crear les teves pròpies presentacions en vídeo a partir de les fotos o música que tu vulguis. Pots anar a la pàgina web clican aquí. Per començar, he creat una dins la meva carpeta que hi ha a la T on he anat guardant les fotos que volia posar al vídeo. Un cop ja tenia totes les fotos he anat a la pàgina web d'Animoto i m'he registat i he creat i editat un nou vídeo. 

  • Photopeach: és una aplicació semblant a Animoto però una mica més senzilla. En primer lloc em vaig registrar a la pàgina web i em vaig crear una compte, i a continuació vaig anar penjant les fotos que havia triat, i finalment vaig copiar el codi HTML per així poder-lo penjar.
Itàlia 2015 on PhotoPeach

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada