dilluns, 15 de desembre del 2014

Fotomuntatge

El meu fotomuntatge es basa d'una foto meva retallada, i enganxada en una altre foto d'una platja de Tailàndia, i decorada amb objectes nadalencs.

Per començar,vaig buscar una foto d'un paisatge de Tailàndia que m'agrades i la vaig utilitzar com a fons del meu fotomuntatge. A continuació, vaig buscar una foto meva en la qual sortís asseguda per així posar-me en una de les barques que surten a la imatge de fons, i la vaig retallar amb l'eina de camins i desprès vaig passar la selecció a un camí i tot seguit la vaig copiar i enganxar en el fons, creant així una nova capa. Vaig fer el mateix procés per posar el arbre i el barret nadalenc, però en canvi per enganxar el pare Noel, vaig utilitzar l'eina de selecció d'una regió continua, amb un llindar de 30, i amb la tecla de Majúscules pressa, vaig anar seleccionant les parts que no volia, i desprès vaig anar a selecciona>inverteix, i finalment, vaig copiar la imatge, i la vaig enganxar en una nova capa.



Tot seguit, amb l'Inkscape, vaig crear un marc nadalenc fent un diferents rectangles de color vermell fosc a cada un dels costats, llavors vaig fer un dibuix d'un arbre de nadal amb les diferents formes que hi ha, i vaig anar duplicant-los. A continuació vaig fer una estrella i la vaig anar duplicant també per tal de que quedés tot el marc ple. Desprès per a posar el títol, vaig utilitzar l'eina d'edició de textos de l'Inkscape i el vaig afegir directament al marc.





 Per acabar, vaig posar el marc, i vaig acabar d'editar la imatge amb la eina de "taca amb el dit" perquè quedes més realista, i vaig exportar-les en format png.


1 comentari: